© Всі права захищені.

Статті

Братусь І., Гунька А., Стрельцова С. Зручне і незручне минуле в романі “Нудота”

Братусь І., Свердлик З.,Гунька А. Значення історичної пам’яті в долі людини

Братусь І.,Михалевич В.,Гунька А. Деякі аспекти осмислення радянської дійсності в повісті Ю.Трифонова “Інше життя”

Братусь І.,Свердлик З.,Гунька А. Зниження втоми очей при роботі в режимі дистанційного та комбінованого навчання

Братусь І., Гунька А., Стрельцова С. Зручне і незручне минуле в романі “Нудота”

Братусь І., Михалевич В., Гунька А. Історико-культурний контекст написання роману А.Рибакова “Важкий пісок”

Дружинець М. Сучасне композиторське та виконавське мистецтво

Заря С. Українська телевізійна відеореклама як ретранслятор національної культури

Заря С. Художні засоби озвучування рекламного ролика

Заря С. Аудіовізуальні рекламні твори з національною тематикою як культурний феномен сучасної України

Заря С. Музика як визначальний чинник ефективності телевізійного рекламного відеоролика

Заря С. Рекламні ролики з національною тематикою як яскравий культурний феномен сучасної України

Заря С. Рекламні відеоролики як вид аудіовізуальної продукції

Заря С.,Левко В. Сольний спів

Івановська Н. Мистецька освіта через призму українських музейних інституцій

Івановська Н. Полістилістика в творчості видатної художниці та скульптора Луїзи Буржуа

Івановська Н. Шевченкоманія по-українськи

Івановська Н., Шульгіна В._Концепція інноваційного культурно-освітнього проекту “Мистецький Арсенал”

Івановська Н._Legitimacy and importance of the Biennial phenomenon

Івановська Н._Дискусійна платформа Першої Київської Бієнале

Івановська Н._Зміст фестивалю “Арсенал Ідей”

Івановська Н._Книжковий Арсенал в культурному просторі Києва

Івановська Н._Мистецтво та любов у творчості Т.Шевченка

Івановська Н._Навчання через досвід

Івановська_Форум сучасного мистецтв “Art-Kyiv Contemporaty” 2014 в контексті діалогу культур: Україна-Іспанія

Івановська Н._Сучасне мистецтво: здобутки і перспективи

Каблова Т., Тетеря В. Popular song creativity

Каблова Т., Цимбал К. Проект «SAX KOLO» специфіка втілення та існування

Каблова Т. Formation of pop-vocal art

Кашуба Ю. “SPECIFIC FEATURES OF CIRCUS ACROBATICS: POWER
ACROBATICS, ANALYSIS OF THE SCENIC METHOD IN THE KIEV
MUNICIPAL ACADEMY OF VARIETY AND CIRCUS ART” 

Кузьменко Г, Братусь І. Особливості формування наукового апарату в інтелектуально обдарованої учнівської молоді

Левко В. Актуальні тенденції концертного життя України

Левко В. Концерт як форма репрезентації музики

Луценко І.,Братусь І. Тарас Шевченко та Осетія

Орел Д. “Aerial gymnastics”

Орел Д. “MASTERLY TECHNIQUE IN THE GENRE “CIRCUS ACROBATICS” BY THE AUTHOR’S STAGE METHOD IN THE KIEV MUNICIPAL ACADEMY OF VARIETY AND CIRCUS ARTS” 

Орел Д. “ACROBATICAL-VOLTAGE IN THE SYSTEM OF HIGHER EDUCATION:
AN ANALYSIS OF THE SCENIC METHOD FOR PRACTICAL STUDY OF THE INCREASED COMPLEXITY FOR THE SPECIALIZATION
“CIRCUS ACROBATICS” 

Орел Д. ” FEATURES OF THE SPECIFICITY OF THE CIRCUS GENRE OF ACROBATICS IN THE EDUCATIONAL AND CREATIVE PROCESS OF
THE KIEV MUNICIPAL ACADEMY OF VARIETY AND CIRCUS ARTS”

Орел Д. “THE SPECIFICITY OF “CIRCUS GYMNASTICS ON THE CANVASES” IN
TEACHING AND THE CREATIVE PROCESS OF THE KYIV CITY ACADEMY VARIETY AND CIRCUS ARTS” 

Орел Д. “SYSTEMATIC TRAINING OF PROFESSIONAL CIRCUS ARTISTSБ (ACROBATS-VOLTIGERS AND AIR GYMNASTS ON THE CORDE-DE-PÉRIL) IN THE INSTITUTION OF HIGHER EDUCATION OF ART SPHERE”

Орел Д. “ДО ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «АКРОБАТИКА» У ЗВО МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ КМАЕЦМ)”

Палійчук А. “Неоматичні риси авторської мови В.Івасюка”

Палійчук А. “Сучасні культурологічні підходи до вивчення долі й творчості В.Івасюка”

Палійчук А. Екзистенціальні виміри творчої особистості В.Івасюка та архетипи національної свідомості

Палійчук А., Чавус Л. Діалогічні виміри творчості В.Івасюка у контексті соціокультурного розвитку України

Пономаренко О. Музичні фестивалі у системі культурного життя Італії

Пономаренко О Вагнер Фестиваль Равелло

Романенкова Ю., Братусь І., Кульменко Г., Стрельцова С. Art during the Reign of Rudolf II

Романенкова Ю., Братусь І., Кульменко Г. Pendant in the Jewelry Fashion

Романенкова Ю., Братусь І., Кульменко Г. Ukrainian Ex Libris

Романенкова Ю. Амплуа жінки у мистецтві

Романенкова Ю. Англійська та іспанська художні арени

Романенкова Ю. Експеримент як стрижень творчої манери київського живописця В.Жирова

Романенкова Ю. Ескізи до ювелірних виобів

Романенкова Ю. Етюди та дорожні замальовки у творчості Л.Горбатенко

Романенкова Ю. Європейська географія поліфуркації маньєризму

Романенкова Ю. Імпаріант живопису В.Кроткова

Романенкова Ю. Історія ювелірного мистецтва як одна з лакун українського мистецтвознавства

Романенкова Ю. Італійські маньєристи при європейських дворах

Романенкова Ю. Каблучка як невід’ємний атрибут західноєвропейського костюму

Романенкова Ю. Кольорові сонця у живописі В. Михальчука

Романенкова Ю. До питання щодо ролі етапу навчання в становленні індивідуального стилю художника

Романенкова Ю. Основні тенденції графіки першої школи Фортенбло

Романенкова Ю. Основні фактори формування феномену ювелірного мистецтва

Романенкова Ю. Помандер як елемент західноєвропейського костюму

Романенкова Ю. Сила бамбуку та гнучкість плюща полікомпонентність творчої манери О.Карпенко

Романенкова Ю. Стилева карта художника В.Жирова 

Романенкова Ю. Типологія арт-простору

Романенкова Ю. Українська еквілібристика на міжнародній арені сучасної графіки

Романенкова Ю. Філософія співавторства

Романенкова Ю. Художня мова маньєризму

Романенкова Ю. Ювелірні композиції як іміджевий компонент дизайну інтер’єру

Романенкова Ю.В. Contemporary international ex-libris artists. 2016 Portugal

Романенкова Ю Роль аксесуарів в костюмі

Соболева О Histoty and stage method of juggling with hula hoops

Халай А Contact juggling at the primary level of study student

Шариков Д. Неокласичний балет-перформанс

Шариков Д. “Ритмопластичний та авангардний чинники в хореографії ХХ століття”

Шариков Д. “Neoclassical ballet”

Шариков Д. “Стиліситка бальної хореографії”

Шариков Д. “ҐЕНЕЗА АКАДЕМІЧНОГО БАЛЕТУ: ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК, ПЕРСОНАЛІЇ, ВИРАЖАЛЬНІ ЗАСОБИ” 

Шариков Д. “ПЕРВІСНИЙ І ДАВНЬОСХІДНИЙ ТАНЕЦЬ: РОЗВИТОК І ВИРАЖАЛЬНІ ФОРМИ” 

Шариков Д. “ҐЕНЕЗА ВІЗАНТІЙСЬКОГО (РОМЕЙСЬКОГО) ТАНЦЮ У V – XV СТОЛІТТЯХ: КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИРАЖАЛЬНІ ЗАСОБИ”  

Шариков Д. “ЛЬВІСЬКИЙ КОМПОЗИТОР ОЛЕКСАНДР КОЗАРЕНКО: АНАЛІЗ ТВОРІВ
«SINFONIA ESTRAVAGAZA», «ОРЕСТЕЯ»

Шариков Д. “НЕОКЛАСИЧНИЙ БАЛЕТ ДЖОРДЖА БАЛАНЧИНА «ЧАКОНА»:
ЕСТЕТИЧНО-СТИЛІСТИЧНИ І ФОРМАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ
АСПЕКТИ” 

Шариков Д. “ІМПРЕСІОНІЗМ ТА ІМПРОВІЗАЦІЯ У СУЧАСНІЙ ХОРЕОГРАФІЇ”

Шариков Д. “БАЛЕТ ДЖОНА КРАНКА «ЕВГЕНИЙ ОНЄГИН»
В НЕОКЛАСИЧНОМУ БАЛЕТІ”

Шариков Д. “СТИЛІСТИЧНИЙ РОЗВИТОК БАЛЕТНОГО МИСТЕЦТВА:
РЕНЕСАНС, БАРОКО, КЛАСИЦИЗМ”

Шариков Д. “СТИЛІСТИЧНИЙ РОЗВИТОК БАЛЕТНОГО МИСТЕЦТВА:
РЕНЕСАНС, БАРОКО, КЛАСИЦИЗМ”

Шариков Д. “ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТАНЦЮ ТА БАЛЕТУ XVII−XIX CТОЛІТЬ”

Шариков Д. “БАЛЕТНИЙ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ
ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ”

Шариков Д. “Хореографія Ренесансу”

Шульгіна В. Експертна оцінка творів Єлизавети Білоградської

Яковлев О., Левко В. Academizations forms of popular music

Яковлев О.,Карпов В. Цифрові форми образотв мистецв контексті розвитку мережевих комунікацій ХХІ століття

Яковлев О. Мистецтво в системі мережевих комунікацій ХХІ століття

© Всі права захищені.

Догори