Навчально-методичний відділ є структурним підрозділом Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв, який створюється або ліквідується наказом ректора за рішенням Вченої ради Академії, і підпорядковується проректору з навчально-виховної роботи.
Головна мета діяльності відділу – координація роботи факультетів, відділення, кафедр, циклових комісій, що здійснюють освітню діяльність та забезпечують освітній процес; планування і організація навчально-методичної роботи на рівні сучасних вимог; розробка напрямів удосконалення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу; контроль за виконанням навчально-методичної роботи всіма навчальними підрозділами; контроль забезпечення якості освітнього процесу в Академії.
Основними завданнями відділу є:
– методичне й організаційне забезпечення, координація підготовки та проведення ліцензування та акредитації;
– організація та проведення курсів підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників Академії;
– організаційне забезпечення, підготовка й проведення атестації педагогічних працівників Академії;
– проведення моніторингу навчально-методичного забезпечення і організаційне забезпечення розвитку навчально-методичної бази освітньої діяльності Академії;
– навчально-методичне забезпечення розвитку змісту освіти та удосконалення організації освітнього процесу;
– методичне забезпечення впровадження в Академії новітніх форм та методів навчання;
– підготовка обґрунтованих пропозицій щодо удосконалення навчально-методичної роботи з урахуванням національного та зарубіжного досвіду.
Відділ виконує наступні функції:
– контроль за дотриманням ліцензійних умов надання освітніх послуг у сфері вищої освіти та вимог до акредитації напрямів (спеціальностей) підготовки фахівців за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями;
– контроль за дотриманням термінів дії ліцензії, сертифікатів існуючих напрямів підготовки (спеціальностей) Академії;
– підготовка проектів наказів, розпоряджень щодо ліцензування та акредитації напрямів підготовки (спеціальностей);
– узагальнення інформації, яка надається структурними підрозділами, щодо показників діяльності Академії для формування ліцензійних та акредитаційних справ;
– організація навчально-методичної роботи в Академії, її системне вдосконалення;
– інформування деканів і завідувачів кафедр про нові положення, інструкції та інші директивні вказівки з організації навчально-методичної роботи;
– участь у реалізації політики Академії щодо забезпечення якості освітніх послуг;
– методичний супровід розробки робочих програм навчальних дисциплін та моніторинг стану наявності затверджених робочих програм навчальних дисциплін на навчальний рік.