З метою підвищення зацікавленості здобувачів/здобувачок у навчанні та розвитку професійної майстерності, науково-педагогічні працівники кафедри хореографії проводять заходи, що передбачають залучення стейкхолдерів до організації та реалізації освітнього процесу. В рамках творчої співпраці між кафедрою хореографії Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв та керівником школи сучасного танцю «FREEPOINTDANCESCHOOL», 7 квітня 2023 року, було організовано творчу онлайн- зустріч на якій здобувачі/здобувачки освіти освітньо-професійних програм «Хореографія» та «Сценічно-естрадні жанри», могли потрапити в реальну робочу атмосферу школи сучасного танцю. Здобувачі/здобувачки освіти освітньо-професійної програми «Сценічно-естрадні жанри» в рамках проходження педагогічної практики мали можливість поглибити свої знання та збагатитись досвідом, пов’язаним зі специфікою роботи з хореографічним колективом та методичними підходами у проведенні занять з дітьми різних вікових категорій.
Грежинець Юлія Вячеславівна, викладачка кафедри музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки Криворізького державного педагогічного університету, художня керівниця та педагогиня школи сучасного танцю «FREEPOINTDANCESCHOOL»(м.Кривий Ріг), провела два заняття з учнями своєї школи.
15:30- відкрите заняття з сучасного танцю
Тема: «Опанування основних рухів modern-jazz танцю»
Вікова категорія 10-14 років.
Група професійної спрямованості.
17:00 – відкрите заняття з тренажу
Тема: «Розвиток фізичних здібностей дітей, засобом партерного тренажу»
Вікова категорія: 8-9 років.
Група професійного спрямування.

Цікаві уроки, професійна майстерність педагога та змістовні інструменти педагогічної майстерності в процесі роботи з колективом, активізували мотивацію здобувачів/здобувачок освіти до вдосконалення рівня професійної підготовки та педагогічних навичок у роботі з хореографічним колективом.

Науково-педагогічний склад кафедри хореографії висловлює щирі слова вдячності Юлії Грежинець, за творчу співпрацю та сприяння у професійному становленні здобувачів освіти КМАЕЦМ.